کریس کلمن: رونالدو و بیل هر دو فوق العاده اند

جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال

خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

کریس کلمن: رونالدو و بیل هر دو فوق العاده اند

علی دشتی & ارشیا
جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

کریس کلمن: رونالدو و بیل هر دو فوق العاده اند

سرمربی تیم ملی ولز، به تمجید از رونالدو و بیل پرداخت و گفت فردا شب بازی فوق العاده ای خواهد بود.

طرفداری - چهارشنبه شب در نیمه نهایی یورو 2016، دو تیم پرتغال و ولز باید به مصاف هم بروند. فوق ستاره های دو تیم در این بازی، کریس رونالدو و گرت بیل هستند که هر دو در رئال مادرید با هم بازی می کنند. کریس کلمن سرمربی ولز معتقد است هر دو بازیکنان بزرگی هستند و شباهت های زیادی دارند. وی در این مورد گفت:

هنگامی که راجع به رونالدو با گیگزی(رایان گیگز) و الکس(فرگوسن) صحبت می کنم، آنها می گویند رونالدو بازیکنی است که همیشه می خواهد پیروز شود و همیشه می خواهد بهتر از قبل باشد. شما آن را در زمین هم می توانید ببینید. می توانید ببینید رونالدو چه انگیزه های برای خودش می سازد تا گل بزند. این کاملا واضح است. حتی زمانی که او بسیار جوان بود و در یونایتد حضور داشت، تمام تلاشش را می کرد تا از بقیه بهتر تمرین کند. بهتر از قبل شود، و همه بازی ها را ببرد. الکس(فرگوسن) گفت او یکی از بهترین بازیکنانی بوده که با وی کار کرده است.

من همیشه به بازیکنانم می گویم، استعداد کافی نیست. شما می توانید بازیکنان مستعد زیادی را ببینید که در نهایت به جایی نمی رسند. استعداد نیاز به انگیزه و دیدگاه ذهنی دارد تا شکوفا شود و کریس رونالدو علاوه بر استعداد، این دیدگاه را دارد. دقیقا مانند فوق ستاره تیم من. این دو شباهت زیادی با هم دارند.  گرت بیل نیز همراه با داشتن استعداد، بسیار سخت تمرین می کند تا بهتر شود و دیدگاه فکری بسیار خوب و سالمی دارد. من رونالدو را خوب می شناسم. زمانی که سرمربی فولهام بودم، او در منچستر یونایتد مقابل ما گلزنی کرد و به طرز وحشتناکی خوشحالی می کرد و می دوید. شما چنین چیزهایی را همیشه به خاطر می آورید. قسمت هایی از بازی که توسط فوق ستاره ها رقم زده می شوند. آنها یکی از آن فوق ستاره ها را دارند. ما هم یکی داریم. بازی فردا شب فوق العاده خواهد بود. 

گرت بیل یک بازیکن در خدمت تیم است. شما نمی توانید چنین چیزی را وانمود کنید. یا چنین بازیکنی هستید یا نیستید. بعضی از بازیکنان از بودن در فضای تیم لذت می برند و خوشحالند. به همه کمک می کنند و با تمام وجودشان آنجا هستند. گرت بیل دقیقا چنین بازیکنی است. مانند سایر بازیکنان ما. آنها تنها در این تورنمنت این گونه نبوده اند. در تمام مسیر سخت ما همینطور کمک کرده اند. شرایط خوب کنونی ما شانسی به وجود نیامده بلکه تلاش بازیکنان و مسئولان آن را بدست آورده است. 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : چهار شنبه 16 تير 1395 | 10:11 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |
.: Weblog Themes By M a h S k i n:.